Lindab lanserer oppdatert versjon av Vent Tools-appen - et praktisk verktøy for ventilasjonsbransjen.

PressemeldingSEP 12, 2023 13.08 CET

Lindab er stolte av å presentere den nyeste oppdateringen av sin populære app, Vent Tools. Denne oppdateringen tar brukeropplevelsen til et nytt nivå, og gir unike verktøy for å forenkle og effektivisere arbeidet i alle ledd.

• Med denne oppdateringen styrker vi vårt engasjement for å tilby innovative og brukervennlige løsninger for våre kunder innen ventilasjonsbransjen. Vi har lyttet til våre brukeres ønsker og har nå oppdatert både grensesnitt og funksjoner, noe som vil gjøre det enda enklere for våre brukere, sier Stefan Myhre Pettersen, salgssjef i Lindab.

Utvalgte funksjoner

1. Kanalkalkulator: Finn den optimale kanalstørrelsen som er energieffektiv og enkel å installere. Først velger du formen på kanalen. Deretter velger du hva du vil beregne. Skriv inn dine kjente verdier eller juster skyveknappen, så vil resultatet tilpasses i henhold til dette.
  2. Senterforskyvning: Geometrien rundt høyde- og breddeforskyvning med T-koblinger og ulike bøyninger kan beregnes for å klippe kanalen riktig eller tilpasses en gitt situasjon.
  3. Luftmengde: Med luftmengdefunksjonen kan du finne k-faktoren for spjeld, tilluft- og avtrekksventiler, samt beregne luftmengde basert på k-faktor og trykkmåling.

I en tid der digitalisering er avgjørende for suksess, er Vent Tools et perfekt eksempel på Lindabs kontinuerlige satsing på å levere innovative løsninger som holder seg i forkant av bransjens behov. Lindab streber alltid etter å være en pålitelig og progressiv partner for sine kunder og vil fortsette å tilby høykvalitetsprodukter og løsninger som gjør arbeidslivet enklere og mer effektivt innen ventilasjonsbransjen.

For ytterligere informasjon og for å laste ned den nyeste oppdateringen av Vent Tools, besøk lindab.no/venttools